No se es lesbiana
Primer de tot, moltes gracies per tot el que feu, m'heu ajudat molt
Hi ha una noia que conec a trapezi, un extrascolar, des de fa temps (2 anys i mig aprox) i des d'aquest estiu que m'agrada i molt, i hem dona la sensació que també es bisexual o lesbiana, tinc amigues que també ho pensen, però tinc una amiga que la coneix mes i l'altre dia hem va dir que li agrada un noi, però no ho se ham dona sensacions contradictories, per exemple: hem somriu molt (MOLT), i la veig mirant-me bastant.
No se que fer, m'encantaria preguntar-li però hem fa por que no sigui un amor no correspongut. Que hauria de fer?
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Has de decidir què consideres millor per a tu. Pensa els avantatges i els inconvenients de cada una de les opcions: Si no li demanes mai, pensa quins avantatges té i quins inconvenients té i si li demanes pensa quins avantatges té i quins inconvenients té.
Quan decidim fer una cosa sempre renunciem a altres, però la vida consisteix en això. No existeixen les opcions on tot surt bé i s’aconsegueix tot, sovint les decisions més difícils solen ser les més arriscades. Per tant, existeix l'opció que sigui un amor no correspost, però si no li demanes, no ho sabràs mai. Decideix fer el que et faci estar més tranquil·la.
Una abraçada i gràcies per la consulta!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas