L'hi envió el missatge??
HOoolaa,
vaig al gra pq no em vull enrrotllar: la setmana passada vaig estar quedant amb una amiga per preparar una cosa d'un grup que som quatre amigues. Aquestes quatre som jo, la meva cosina i dues amigues seves. El fet esque des de fa un temps m'hagradava una de les amigues de la meva cosina, i quan vam quedar totes juntes el diumenge per fer plans per l'estiu vaig notar que potser hi havia alguna cosa... Aixi es que vam quedar durant la setmana uns quants cops per preparar una cosa pel dissabte seguent i entre una cosa i l'altre ens vam acabar liant i no només aixó, sino que crec que m'hi vaig enamorar... Se que va ser poc temps pero de seguida vam estar molt unides i era fantastic. El que passa es que dissabte al mati em va dir que era asexual, jo vaig entendre que volia dir que s'havia acabat, pero a l'hora de marxar va fer-me un petó. Després, a la nit vaig tornar-hi a parlar perque no ho havia entes i em va dir que no esta bé i que no pot estimar a ningú sense estimar-se a ella mateixa... Ara he volia dir que si que s0hacabava, pero jo vull seguir amb ella encara que sigui sense lianr-nos mai...
També entenc, per coses que m'ha explicat que necessiti recuperar-se i estar millor mentalment, pero m'hagradaria que la convesa del dissabte sigui nomes una coma en la nostre relacó, potser molt llarga, pero que quan estigui bé poguem tornar a quedar... Creieu que l'hi haig de dir aixó o potser es millor deixar les coses com estan per no fer mes mal a ningú?
Merci <3!!
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Me’n alegro de que hagis trobat una persona amb la qual sentir-te bé.
Si tu vols lluitar per ella, fes-ho, no passa res.
Si acaba anant malament, tampoc passa res.
Si ella està malament i no vol tenir cap relació ho hauràs de respectar, però això no us impedeix continuar sent amigues i explicar-vos les coses, com tu molt bé has dit, sense “liar-vos”.
Què passa si us “lieu”? Tampoc passa res, ningú posa unes normes estrictes de com han de ser les relacions, el més important és que hi hagi respecte mutu.
Has de ser molt conscient que si continues la relació amb ella (sigui de la forma que sigui), hi haurà alts i baixos, ja que ella ja t’ha avisat de que no està bé amb ella mateixa.
Per tant, per una banda, és un risc continuar sent amiga d’ella, ja que ho pots acabar passant malament.
D’altra banda, si deixes de parlar-li també pots passar-ho malament.
Així que tu decideixes que fer.
Passar-ho malament és part de la vida, en la tristesa també s’aprèn molt i no tenim perquè evitar-la constantment.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas