Què passa quan una noia arriba a l’orgasme?
Estic rallada ja que amb el meu novio faig coses íntimes i quan arribo al punt de plaer màxim (l’orgasme) no em surt més fluxe que de normal, no se si és un motiu de que jo no arribo a l’orgasme o de que si que ho faig però que tinc algun problema. M’agradaria saber com se si me corregut o si no. Espero que s’entengui
Laura Centellas

Hola,
En el moment que arribes a l’orgasme no té per què aparèixer més fluix de l’habitual. Si tu sents que has tingut un orgasme, perquè has arribat a un punt de plaer màxim, és així, independentment que tinguis més fluix o no. A vegades pot aparèixer al cap d’una estona.
És important no confondre-ho amb l’ejaculació, on sí que apareix un líquid transparent, però que no totes les noies experimenten.
L’orgasme és la fase de màxim plaer i que dura uns segons. Pot ser que s’experimentin contraccions en els músculs de la pelvis. Quan es té un orgasme, el clítoris està tan sensible que sovint t’has d’esperar una estona per tornar-lo a estimular.
Una abraçada i gràcies per la consulta!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas