No acabo mai
No se que fer pq quan m'atinc relacions sexuals mai em corro, estic molt preucupada perque em toca durant 1h i mitja i no acabo e parlat amb les meves amigues i hem diuen que no es normal, nose que fer si anar ginecoleg pero em fa vergonya explicarli a la meva mare.
Laura Centellas

Hola,
Et passa sempre en totes les situacions? Quan et masturbes tu sola et passa el mateix? El més important és tenir coneixement del teu propi cos per saber com funciones i què necessites en cada moment.
Si en altres ocasions has tingut orgasmes, significa que ja pots tenir-ne, el que passa que en aquest moment no s’està donant tot allò que tu necessites per tenir-ne un. Has de buscar què és allò que tu necessites.
És important que t’exploris tu sola i tinguis coneixement de què et fa gaudir per portar-ho a terme en el moment de compartir les pràctiques sexuals amb altres persones. Si t'obsessiones en tenir un orgasme pot ser que et costi més tenir-ne un. Posa l’atenció en el teu cos perquè gaudeixi, relaxat, posa’t còmode, deixa anar el control i sent cada moment, sense pressionar-te. L’orgasme no ha de ser la finalitat, ho ha de ser el fet de disfrutar.
Si sents que és un problema per tu pots dirigir-te al servei gratuït de la Tarda Jove, on ofereixen orientació, assessorament i atenció específica per a joves fins a 24 anys en salut sexual i reproductiva (et deixem l’enllaç més avall, perquè busquis el més proper a tu) o una professional de la sexologia, perquè t’acompanyi en aquest procés de gaudir plenament de la teva sexualitat.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas