Excitació
Tinc un problema i no se com solucionar-ho quan estic en plena excitació amb la meva parella, mai tinc l’oportunitat de acabar. Hem parlat del tema però no trobo solució, com puc solucionar-ho gràcies
Laura Centellas

Hola,
Et passa sempre en totes les situacions? Quan et masturbes tu sola et passa el mateix? El més important és tenir coneixement del teu propi cos per saber com funciones i què necessites en cada moment. Si en altres situacions no et passa, pensa quina és o quines són les diferències entre una situació i altra i intenta buscar les mateixes sensacions en el moment que estàs amb la teva parella.
Si et passa sempre, és important que t’exploris i busquis alternatives a l'hora de masturbar-te per trobar la forma de gaudir plenament. Si aquest fet persisteix en el temps, t’aconsellem que et dirigessis a una professional de la sexologia perquè et pugui acompanyar en aquest procés d’autoconeixement per poder gaudir plenament de la teva sexualitat.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas