Sexualitat
Hola, la veritat no sé molt bé com començar això.
Des de fa un parell d'anys he tingut la necesitat de tocar-me molt amenut. No sé si es normal. Fer-ho moltes vegades com al mes es bó per la salud? Em perjudicarà d'alguna manera?
Laura Centellas

Hola,
Masturbar-se no és dolent per a la salut, al contrari! No és tan important la freqüència en què et masturbes, sinó la intenció. Si masturbar-te és una pràctica habitual que fas en moments que et ve de gust i estàs tranquil·la i la finalitat és gaudir, està bé!
Pot començar a ser un problema si ho necessites fer per evitar emocions o altres sensacions que no vols/pots afrontar. O si comença a interrompre la teva vida quotidiana i deixes de fer coses per masturbar-te. En aquest segon cas, potser seria important plantejar-te perquè et masturbes i començar a buscar altres estratègies, per no obsessionar-te amb la masturbació.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas