Preocupació
Hola, a l'abril són les colònies al meu institut i en tinc moltes ganes, però hi ha un aspecte que m'angoixa. L'any passat no hi va haver problema perquè directament ens van posar a tota la classe a una habitació de 20, però aquest any segurament no passi i tinc por de quedar-me sola. Som 24, però anem 18, o sigui que seran 3 de 6 o una de 10 i una altra de 8. No crec que em passi lu de quedar-me sola, perquè soc una noia bastant estimada pels meus companys en general, però és veritat que tampoc no els importaria no anar amb mi.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Si el tema de les colònies t’està causant ansietat, pots començar a parlar amb els teus amics i amigues i comentar avia’m com ho fareu per repartir habitacions. També et pot ajudar parlar amb algú que tinguis molta confiança i acordar que si fan repartiment d’habitacions anireu juntes.
Tot i això, queda’t amb la frase final que has dit: soc una noia bastant estimada pels meus companys en general.
Si et quedessis sola no passaria res, a alguna habitació o altre et posarien, i a partir d’aquí t’hauries d’adaptar als companys que t’han tocat, ells també es mereixen que vulguis anar amb ells.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas