Empassar-se el semen
Hola,
La qüestió es que el meu novio m'ha demanat mes d'un cop de que m'empasses el seu semen, perque ho han vist en videos porno. Però jo li he dit que no sempre, però cada cop insisteix mes. La meva pregunta es si es bo per la salut empassarse el semen del noi? O si em pot transmetre alguna ETS a traves del semen?
Laura Centellas

Hola,
Empassar-se el semen no és bo per la salut, ja que el cos no ho necessita. Practicar sexe oral i empassar-se el semen són actes sexuals amb menys probabilitats de transmetre una Infecció de Transmissió Sexual, que la penetració anal o vaginal, però això no vol dir que sigui impossible.
Si la persona té alguna ITS, aquesta podria estar present al semen i contagiar-la a través del fluid, practicant sexe oral sense protecció, per exemple.
És important tenir en compte els riscos, per poder-los evitar al màxim i el més important: no fer res que no et vingui de gust fer, per molt que ho facin a les pel·lícules pornogràfiques o que la teva parella t’insisteixi, ja que majoritàriament les relacions sexuals que s’hi veuen són pensades únicament per donar plaer a l’home. És important no tenir-les de referència.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas