Logotip de Adolescents.cat
-
-
Any: 2010
Comarca: Barcelonès
Data: 20/02/25 20:15
Professor
Hola, hi ha un professor al meu institut que sempre em fa mirades de complicitat a les classes o per exemple un dia estava jo amb la mà aixecada i va venir i me la va començar a sacsejar. A mi em cau molt bé, pero vull una opinió externa sobre si tot això és normal, dic perque ell té 60 anys i jo 14.
Laura Centellas
Laura Centellas
Data: 26/02/2025 13:26
Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Si notes comportaments estranys intenta parlar amb els teus pares o els teus tutors de l’escola. Sé que no vols que li passi res dolent a aquest professor perquè et cau bé, però s’ha d’anar molt en compte amb aquestes coses, parla també amb les teves companyes de classe avia’m què els hi sembla, si veuen alguna cosa estranya. I si mai va a més, has de saber que ho hauries d'explicar a l'equip directiu del centre, o si et costa molt, a alguna professora amb qui tinguis confiança.
Espero haver-te ajudat.

Estrella Dorca
@estrelladp_psicologa


--
La Laura Centellas t'ha moderat el missatge amb el suport de la Estrella Dorca, psicòloga.



Moltes gràcies per la teva consulta!
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.
Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.
Segueix-nos a:
Cerca a Adolescents.cat:

Tecnologia: Sobrevia.net
Llicència: CC BY-NC-ND
Mitjà associat a
 
Amb la col·laboració de: