penetració
Hola!
Primer agrair-vos el vostre servei.
Resulta que en algunes relacions passades vaig sofrir algunes relacions sexuals forçades, i inevitablement m'han afectat físicament.
Ara tinc un amic súper maco i confiable, però quan tenim relacions inconscientment les meves parts i el meu anus fan força per no obrir-se i es tensen, fins i tot quan estic molt excitada. Suposo que el meu cos s'ha programat per rebutjar la penetració pel patiment passat.
El sexe amb ell és molt bo i saludable, però em costa començar-lo per la tensió.
Amb quin professional podria parlar d'aquest problema? O em podrieu donar vosaltres algun consell, sisplau?
Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
De forma gratuïta i totalment confidencial existeixen les Tardes Joves, que són un recurs que ofereixen orientació, assessorament i atenció específica per a joves fins a 24 anys en salut sexual i reproductiva. Es troben als diferents CAPs de Catalunya. T’adjuntem la pàgina web on pots buscar el teu centre més proper:
Si decideixes anar a una consulta privada, et recomanem que busquis un centre on hi hagi un equip multidisciplinari on treballin conjuntament una fisioterapeuta de sòl pelvià i una psicòloga especialitzada en sexologia, per poder treballar de forma integral la part més física i l’emocional, que al final van de la mà.
Pel que expliques, tens molt identificat el problema i d’on prové, per tant, l’únic que et podem recomanar des d’aquí és que acudeixis a una professional per començar a fer un procés terapèutic i poder trobar la forma de gaudir plenament de la teva sexualitat.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas