Virginitat i tinder
Hola! Soc una noia de 21 anys que encara soc verge i m'he descarregat una app de cites per passar-m'ho bé. Jo em veig oberta a tot però em fa cosa que em jutgin per haver perdut la virginitat al tinder. Que penseu al respecte?
Moltes gràcies per la nostra feina
Laura Centellas

Hola,
Les persones que es descarreguen aplicacions com Tinder normalment busquen conèixer a persones per mantenir-hi una amistat, relacions sexuals o relacions sexoafectives. Però, aquest tipus d’aplicacions com moltes altres, estan dissenyades d’una forma perquè ens hi enganxem. A vegades podem córrer el risc de despersonalitzar a les persones que hi ha i veure-ho com una revista on es consumeixen cossos.
Nosaltres no podem dir què és el millor o el pitjor, però podem informar dels riscos. Les relacions sexuals són moments íntims on ens sentim vulnerables i exposats. És important tenir-les amb persones que sentim confiança i comoditat.
El Tinder et pot ajudar a arribar a més persones que no siguin del teu cercle més proper i et pot ajudar a crear vincles. Si a més trobes persones amb qui sents una atracció física i sexual i et donen la confiança per tenir relacions sexuals doncs benvinguts siguin! Però sense pressa ni pressió.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas