Sent algo per mi?
Hola, abans de tot m'agradaria dir que esteu fent un treball increïble, i per això vull tornar a escriure-us perquè m'heu ajudat de veritat. Ara sí que començaré a explicar-vos el que us he d'explicar...
A 5è em va començar a agradar un noi, ell anava a l'altra classe i només parlàvem als patis del menjador. Igualment, tenia sort perquè una de les meves millors amigues era cercant a ell i això va fer que aquest noi i jo ens coneguéssim més. Em vaig començar a 'pillar' cada dia més i més, però és que per mi és normal perquè em tocava molt, m'agafava enlaire, em feia bromes així com 'coquetes'. Bàsicament, coses que PER MI un amic no faria (a més crec que com era petit es notava la meva ploma JAJAJA). Els ho vaig dir al meu grup d'amigues i elles em van donar suport a i em van ajudar. Va arribar 6è i ell i jo érem INSEPARABLES. Estàvem tot el dia junts i fins i tot m venia a buscar ell als patis, em passava tot el dia esperant al menjador per poder estar amb ell. Però no sé per què d'un moment a un altre es va distanciar i em va deixar de parlar quan just estava més pilladissim.
A l'estiu la meva millor amiga de la que he parlat abans, em va convidar a una festa que hi havia al seu barri. Endevineu qui vivia allà també... ELL. Llavors també venia a la festa. Va ser tot molt estrany perquè de sobte estava superamistós. Hi havia unes taules com per menjar i ell es va posar al meu costat i em va començar a parlar i jo em sentia molt confús i volia cridar-li en tota la seva cara perquè m'havia estat ignorant fa unes setmanes.
Ara estem a l'institut i ja no em parla, o sigui no em mira tampoc i quan ho fa aparta la mirada. Sí que és veritat que a vegades el trobo mirant-me, però ja no ho fa com abans. La meva millor amiga diu que és perquè ja no estem molt junts i a més no anem a la mateixa classe. La boja m'ha dit que li parli, però és que no entén que és molt difícil per a mi!!
Us demano si us plau que m'ajudeu per saber com fer perquè em parli o jo parlar-li a ell.
EM FA IGUAL SI ES UN ENCANTERI PERÒ NECESSITO AJUDA!!
Laura Centellas

Hola consultor!
Gràcies per escriure’ns!
Les amistats tendeixen a evolucionar de diferents maneres al llarg del temps depenent de la persona.
Pel que dius, en alguns moments es mostra molt amistós i en altres es mostra més reservat.
Pot ser per diversos factors, pot ser que li faci vergonya perquè li agrades, pot ser que hagi notat que li agrades i com no és recíproc no et vol fer mal, pot ser que tingui influències d’altres amistats, pot ser mil coses... Però la veritat no la sabrem mai fins que no ens ho digui ell.
Tal com diu la teva amiga, el millor seria que hi parlessis, ja que si has d’esperar que et vingui a parlar ell, això es pot allargar bastant.
Què hi perds si hi parles?
I què hi perds si no hi parles mai?
Què guanyes si hi parles?
Què guanyes si no li parles mai?
Fes-te aquestes preguntes i intenta esbrinar quina serà la millor opció.
Si decideixes parlar-hi, no cal que vagis directament cara a cara i li diguis: què et passa amb mi?
Pots provar de parlar-li per xarxes, ja que no és tan intens com el cara a cara. Pots començar dient hola, com vas? Si et contesta llavors podràs seguir la conversa i en algun moment preguntar-li perquè ja no et parla.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas