No puc concentrarme
Bon dia,
Nose que em pasa últimament, però se'm fa impossible estudiar o fer els deures, sempre ho deixo tot per l'últim moment O fins i tot no faig els deures. Es com que m'importa massa poc i quan m'hi poso (normalment tard) em costa moltíssim concentrar'me.
Gracies
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Des de l’existència de la humanitat, el nostre cervell està contínuament intentant estalviar energia, i per tant si tu li dius que alguna cosa no és prou important, intentarà posposar-la i no fixar-s'hi.
Quan vivim en un estat estressant el cervell acostuma a reduir la seva activitat en coses que no són tan importants com sobreviure, per exemple la memòria i l’atenció.
La teva feina aquí és tornar a entendre que els estudis són importants, i buscar la motivació d’on sigui per poder tornar-t'hi a posar.
Si vas deixant passar la situació, el teu cervell s’acostumarà a procrastinar i a no focalitzar.
Si veus que això perdura en el temps, el meu consell és que vagis a classes de repàs, almenys un cop a la setmana (això t’obligarà a portar una rutina amb els estudis). Una altra opció també és acudir a un psicòleg perquè et faci un test sobre atenció, això t'ajudarà a comprendre més bé la teva situació.
Espero haver-te ajudat.
La Laura Centellas