Masturbar-se
Hola,
Sóc una noia i no sé com masturbar-me. Ho he provat dos cops perquè estava super excitada i necessitava fer algo, però no em va donar plaer i crec que ho estava fent malament, pq no sé com es fa i simplement vaig posar els dits per allà.
Gràcies
Laura Centellas

Hola,
Primer de tot és important que coneguis la teva vulva. Per fer-ho posa’t un mirall entre les cames i identifica totes les parts com les de la imatge. Toca-les, observa què sents, com són…
Per les persones amb vulva, la font de plaer majoritàriament és a través de l’estimulació del clítoris, que està ubicat a sobre de la uretra i l’obertura vaginal. A més, hi ha altres zones erògenes (altres zones del cos que provoquen una resposta sexual) com poden ser els mugrons, la zona genital… O altres, depenen dels gustos de cadascú. Troba les teves. T’adjuntem una pàgina web on parla del clítoris i com estimular-lo:
A més t’adjuntem un vídeo on s’expliquen diferents tècniques de masturbació femenina:
Duro4SyDFk
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas