problemes de sexualitat
soc noia i soc bisexual, el problema es que m'agraden més les noies i vull ser lesbiana (pero soc bisexual perque tambè m'agrada un noi)
total que jo vull tindre fills quan sigui gran pero vull que siguin meus de sang i tambè de la meva parella, pero si m'agraden les noies??
es un gran problema que hem fastidia molt. i se li suma el fet de que hi ha molta gent homofobica que em fa por. Que faig amb tots aquests problemes
?
molt
Laura Centellas

Hola,
Per tenir fills sent una parella lesbiana s’ha de fer amb reproducció assistida, que significa que un metge intervé per permetre que parelles no fèrtils puguin tenir un infant. Existeixen tres mètodes de reproducció assistida:
- inseminació intrauterina (IUI) amb esperma d’un donant: s’injecta l’esperma directament a l’úter de la dona en el moment de l’ovulació.
- Fecundació in vitro (FIV) amb esperma d’un donant: l’òvul es fecunda manualment amb l’esperma i quan s’ha format l’embrió, s’implanta a l’úter.
- FIV recíproca (maternitat compartida): s’extreuen òvuls d’una de les dones, es fecunden amb esperma d’un donant i són transferits a l’úter de l’altre dona. D’aquesta forma, les dues membres de la parella formen part de l’embaràs.
Vivim en una societat, encara homofòbica que moltes vegades no accepta i rebutja la realitat de moltes parelles homosexuals. Tot i això, cada vegada hi ha més visibilitat d’aquestes realitats i en conseqüència molts més recursos i opcions de viure una vida digna.
Si sents que reps molta homofòbia per part de les persones del teu voltant, és important que demanis ajuda a les persones de confiança del teu voltant o a col·lectius, serveis que donin atenció i suport a persones lesbianes.
T’adjuntem una pàgina web on hi ha tots els SAIs (Servei d’Atenció Integral LGTBI+) de Catalunya, perquè puguis buscar el que et queda més a prop i demanar ajuda si ho necessites.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas