VULL SER LESBIANA PERO SOC BISEXUAL
Fa molt de temps que m' agraden nomes les noies pero ara m' agrada un noi i no vull que m'agradi, perque m' agrada ser lesbiana que faig?
Laura Centellas

Hola,
Has de fer allò que consideris millor per a tu. Per viure tranquils amb nosaltres mateixos és important que allò que pensem i sentim sigui coherent, perquè sinó vivim sempre en lluita.
Que t’agradi una persona no té per què significar que hi hagis de crear un vincle. Escolta el que sents, accepta-ho i valida-ho. Per què és dolent que t’agradi un noi? Apunta totes aquelles coses per les quals consideres que és dolent que t’agradi un noi. A partir d’aquí decideix què vols fer. Com per exemple: Et pot continuar agradant, però decideixes que no t’hi vols relacionar, perquè té unes conseqüències en tu que no vols viure. Facis el que facis, fes-ho amb un sentit, per quedar-te tranquil·la amb tu mateixa.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas