Es normal?
Hola! Es normal que quan et surt fluxe vaginal al moment estigues com un poc inflamada en la zona del úter i notes com pesantor? (Actualment tinc 14 anys per si us serveix)
Laura Centellas

Hola,
El flux vaginal pot sortir en molts moments diferents i no té per què estar associat a aquests símptomes que expliques. Si tens la menstruació, podria ser que en el moment de l’ovulació, que és quan apareix més flux vaginal, experimentis símptomes similars als de la menstruació com dolors abdominals. És l’explicació que li trobem. Si no tens la menstruació, potser són símptomes que t’indiquen que en poc temps la tindràs.
Si aquests símptomes persisteixen i augmenten en el temps et recomanem que et dirigessis al teu metge de capçalera i demanis hora per la llevadora, perquè et facin alguna revisió.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas