Autoestima física
Holaaa, moltes gràcies per ajudar als adolescents, sou magnífics!
Volia expressar un problema que tinc, realment m'agrada el meu cos ja que tinc corves i estic bastant desenvolupada, però sento que estic una mica grossa.
Faig esport i soc conscient que tinc molta massa muscular però realment m'agradaria perdre pes, tot i que tothom em diu que estic genial, segueixo veient-me malament.
Laura Centellas

Hola bonica, moltes gràcies per escriure'ns. En primer lloc, vull dir-te que el cos més enllà de cànons de bellesa i ideals és el nostre vehicle per poder ser tan feliços com sigui possible i, per tant, cuidar-lo i respectar-lo és el millor que podem fer. Cuidar-lo i respectar-lo és, també, no voler canviar-lo constantment per qüestions estètiques. Cal intentar que estigui en un bon estat de salut i això és independent de la mida o les corbes. Entenc que a vegades ens sembla que aprimar-se millorarà el nostre cos perquè és el que se'ns ven des de la publicitat, els cànons de bellesa i l'estètica en general, però no sempre és possible i, ni molt menys necessari per sentir-me millor. Per fer-ho haig d'entendre els canvis que em poden passar com a naturals i moltes vegades condicionats per molts factors que no tots estan a les nostres mans. Estimar-me i tenir cura del meu cos independentment de la mida et permetrà viure-ho tot amb més felicitat i menys angoixa. Moltes vegades per deixar de veure'ns malament no es tracta de canviar el que veiem com de mirar-nos diferent, amb més estima, compassió i amor. Una altra cosa que pots fer és parlar d'aquestes sensacions i pensaments amb altres persones properes, potser et poden ajudar a veure't des d'uns altres ulls i perspectives. Gràcies per explicar-nos-ho. Estem aquí per al que necessitis i si vols, també et convido a seguir-nos a IG: @estimatbe. Una abraçada enorme!
La Laura Centellas