Palles i semen
Hola soc un noi de 13 anys i des de els 12 anys que em masturbo unes dos vegades a la setmana pero quan em corro no acabo de distingir si es semen o liquid preseminal com ho puc diferenciar? Perque depen del dia em surt mes o menys semen i no es blanc del tot.
Laura Centellas

Hola,
El que diferencia un líquid d’un altre és que el líquid preseminal és el que pot aparèixer durant l’excitació i el semen és el que s’expulsa quan es té un orgasme.
Per tant, pel que expliques et refereixes al semen, el que passa que aquest pot ser de diferents textures, colors o quantitat depenen de diversos factors, com per exemple el menjar ingerit, el temps que fa des de l’última ejaculació, activitats corporals diverses…
Per tant, és normal que el teu semen, canvi de color, textura i quantitat. T’has de preocupar si aquest fa més mala olor de l’habitual o té un color groguenc o una textura més densa.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas