La irá
Hola, el que em pasa es que estic notant que m'enfado amb molta facilitat i no aguanto comentaris d'amics o familia quan discriminen a algú. Com por ser que fa 3 setmanes tingues una pasiencia sorprenent i ara explotó amb la mínima?
Laura Centellas

Hola consultor!
Gràcies per escriure’ns!
No tinc prou informació, però pot ser que hagis estat acumulant estrès durant un temps i ara surti en forma d’ira. També pot ser que algun trauma amagat vulgui sortir a la llum o simplement que t’has cansat de callar-te les coses i ara només et surt treure-les amb ira.
El meu consell és que rebaixis aquest estrès que fa que explotis tant fàcilment; a través de l’esport, la meditació o algun “hobbie” que comporti una mica de creativitat.
A més, està molt bé dir el que penses, però intenta fixar-te molt en com ho dius i prova de fer-ho sempre de manera assertiva (educada i sense ferir a ningú).
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas