Soc feliç amb petits baixos
Bon dia,
És normal que cada 2-3 dies m'estranyi de c que no em passi res dolent? Esque porto unes quantes setmanes amb la meva vida social, d'un esport que faig i la acadèmica bastant estable. I per això cada 2-3 dies penso si no estic somiantbo què, és una mica raro que em vagi tot tan bé, no creieu?
Gràcies
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Pot ser que tinguis tendència a preocupar-te molt pels problemes, i ara que no n’hi ha cap d’important la teva ment en necessiti crear-ne de nous, ja que hi està acostumada.
No tinc prou informació sobre tu, però aquest podria ser un motiu pel qual ara que estàs bé t’estranya tant i et sents rara.
El meu consell és que en comptes de dir “que raro que no m’estigui passant res dolent” canviïs la frase per una de més potenciadora com per exemple “estic molt bé i estic agraïda amb la meva vida”. D’aquesta manera no posem el focus en buscar nous problemes sinó en apreciar tot allò que ja tenim.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas