Tothom passa de mi!
Hola bona tarda!
Ultimament he notat que quasi be tothom "suda" de mi.He presentat als meus amics del insti als meus amics de fora. Ara la meva millor amiga està sortin amb el tiu que em molaa!!!!!!!! I ell ni cas! Ni li molu! I també queden tots els amics que he presentata sense mi :( es descuiden de mi!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que revisis què pots fer tu per a moldejar aquesta situació. Mira amb què pots fer un canvi. per exemple, potser toca que donis més senyals de vida? que proposis més plans? que t'interessis per quins plans hi ha pel finde? No et creguis que ningú et té en compte, no és cert!! mai és cert això! és una idea massa catastròfica!!! mira de ser més realista i fixar-te en quants cops si que et tenen en comtpe. Ara potser també t'ha passat això amb aquesta amiga i aquest noi i segur que t'ha dolgut, però això no vol dir que tothom passi de tu. Posa't en una postura activa i sigues tu la que es doni lloc! Endavant!! Eli Aulet www.interpersonal.cat