DILEMA
hola, tinc por a no agradar i no se que fer.
vaig tenir una relació que vaig voler deixar perquè em vaig cansar de la rutina. des d’allà, he conegut a dues persones mes a les que no els hi he acabat agradant i no se si es per com jo actuava o per com soc.
tinc els estàndard molt alts ja que la relació que vaig tenir va ser molt maca, sana i perfecte. i tinc confiança amb mi mateixa, se que no puc agradar a tothom però em fa por no trobar cap persona ja que em ve de gust tenir algo maco amb algu
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Està bé saber què vols i com ho vols, això et servirà per posar límits en les relacions, però també et pot estar limitant a l’hora de trobar parella.
D’altra banda, ja has tingut una relació en la que t’han estimat, i per tant, és totalment possible que torni a passar.
Que les dues últimes relacions que has tingut no hagin arribat a bon port no vol dir res, potser no era el moment ni la persona, pot passar i li passa a tothom.
El meu consell és que no t’obsessionis amb aquest tema, que deixis fluir i que estiguis oberta a conèixer diferents tipus de persones, que gaudeixis de la companyia i que quan hagi d’aparèixer la persona ja apareixerà. Com més ho forcis més et frustraràs.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas