És normal que encara no hagi tingut relacions sexuals ?
Tinc totes les meves amigues que ja ho han fet i ns si ho hauria de fer si no. Com ho fan per aconseguir-ho ? Van a la disco y es lien i follen o els tios les obliguen o com ?
Ho he de fer obligada pq les meves amigues ho diuen O no fa falta ?
Laura Centellas

Hola,
Si tens ganes de lligar i tens curiositat per saber com ho fan les teves amigues, els pots preguntar que t’ho expliquin i tu ja decidiràs si vols fer el que elles fan o no.
Si les teves amigues tenen relacions sexuals, perquè les obliguen, s’anomena violació i és un delicte! Així que si és comú en el teu entorn, és important que en parleu i pugueu compartir què ha passat exactament i com s’han sentit i si és necessari demanar ajuda a una persona adulta o a una professional i si sabeu qui és la persona que ha violat, ajuntar-vos i fer pinya per posar una denúncia.
Es poden tenir relacions sexuals amb persones que et cuiden, que et respecten i que et tenen en compte! No normalitzeu les relacions sexuals sense consentiment! Les violacions poden deixar repercussions i seqüeles al llarg de tota la vida en les persones que les pateixen. Us mereixeu molt més.
Per molta pressió que sentis a una certa edat per tenir relacions sexuals, no ho facis fins que no et sentis a gust, en un espai còmode i amb una persona que et tingui en compte i tu la tinguis en compte en ella. I si les teves amigues et pressionen perquè ho facis, poder et pots plantejar quines persones hi ha el teu voltant i si volen el millor per tu o no, i si és que no fes-els-hi saber i si cal, canvia d’amistats.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas