No tinc clares les coses
Estic amb un noi des de fa bastant temps, i fa uns mesos em va confessar una infidelitat espontània. Vaig decidir donar una segona oportunitat perquè sento que ens estimem i està fent canvis positius, però segueixo sentint rencor i no se si algun dia podré perdonar-ho del tot…
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Quan la nostra parella ens és infidel, normalment ens costa molt tornar a confiar, ja que ens ha fallat i no ens ho esperàvem. Tot i això, tranquil·la, no està tot perdut, amb el temps i les bones accions es pot tornar a recuperar la confiança.
Necessitareu molta comunicació i parlar molt les coses.
D’altra banda, és una bona senyal per part seva que t’ho hagi explicat, això indica que se li faria dur viure amb el sentiment de culpa, que prefereix enfrontar-se a la veritat que viure en una mentida.
Recorda que ara tu estàs en una situació de més vulnerabilitat i necessitaràs molt suport per part seva, fes-li saber sempre que et sentis insegura o malament i parleu-ne.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas