Cera per depilar-se
Hola, em vull començar a depilació les capes pq hi tinc bastants pels i no em sento gens còmoda. Ara encara, perquè vaig amb pantalons llargs, però als entrenos vaig amb pantalons curts i es horrible, pq sóc la única q no porta les cames depliades. Bueno, era per si em podíeu dir noms de marques de cera assequibles. Amb agilet les cames no me les vull fer, pq sinó després els pèls surten molt ràpid. I també alguna marca de cera per la cara, pq noto q se'm veuen bastant els pèls del "bigoti".
Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola bonica, gràcies per escriure'ns. Depilar-se és una decisió personal i sí que m'agradaria dir-te que el que decideixis estarà bé. M'explico, la pressió social estètica dicta com ha de ser el cos "perfecte" i això moltes vegades es tradueix en inseguretats i complexes, ja que és un prototip físic impossible per la gran majoria de persones. Els pèls al cos femení és un exemple clar de com aquesta pressió ens afecta (amb els homes no hi ha cap problema en què tinguin pèl a les cames, i no hi ha un per què raonable que ho expliqui), i no perquè tothom ho faci vol dir que jo ho hagi de fer. Així i tot, és la teva decisió fer-ho si així et sentiràs més còmode. El que sí que et recomanem és que t'informis amb una persona adulta de confiança per fer-ho amb el mètode més adient i sense cap perill. Segur que hi ha algú al teu voltant, família, amistats, que et pot ajudar en aquest sentit per fer-ho d'una manera segura i sense perjudicis per tu. Gràcies per escriure'ns, recorda que estem aquí per al que necessitis i si vols, també et convido a seguir-nos a IG: @estimatbe. Una abraçada!
La Laura Centellas