Li agrado i esta lligant?
Hola, tinc un amic al que li vaig confessar que sentía algo per ell ( tot i jo tenint parella estable i no plantejar-me en deixar-lo) i ell em va contestar que era mutuo pero respectaba les relacions que veia que anaven bé ( encara que després em va dir que se sentía molt comodo al meu costat i li agradaba fisicament, pero no tindria una relacio amb mi perque tenim gustos molt diferents) Vam decidir quedar com amics. El que passa es que les actituds que tenía abans de parlar del tema i em feien sospitar que passava algo, no han desaparescut: busca fer bromes per tenir contacte fisic, en una clase de teatre que ens van posar junts va fer broma de que había conseguit estar amb mi, somriu una mica vermell quan em mira, em dona like a les histories de ig on surto “guapa”, comenta els dibuixos que penjo dient lo bé que dibuixo, un dia em va dir que em veia molt guapa i un altre al abraçar me em va fer una caricia al cap tipo “gosset”, ara que no ens veiem tant em diu per quedar… No sé si esta lligant amb mi i amb quina intenció ho faría.
Ho fa per diversió i perqué sap que hi habia un interés de part meva i li agrada tenir algú al derrere? O va posar l’excusa dels gustos perque sap que no pot passar res i no pot evitar demostrar l’atracció que sent? O son només gestos i bromes amistoses i no esta lligant? No tenim amigues en comú per saber si ho fa amb més, pero em parla de altres noies que trova guapes, a tot aixó no ha superat la seva ex. No hi veig coses molt exagerades o relevants, pero no m’agradaría que estigues “jugant amb mi”, sobretot si tinc parella.
Que en penseu vosaltres? Gracies!
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Encara que els dos cregueu que és millor no estar junts, això no vol dir que ell hagi deixat de sentir coses per tu.
Segurament ho fa de manera espontània i li agrades de veritat (de fet ja t’ho va confessar), llavors és molt normal que tingui aquest comportament, ja que li atraus, al final és un comportament molt normal si t’agrada algú.
Si pel contrari, està mentint i no li agrades, llavors si que se suposaria que està jugant amb tu, però no estem dins el seu cap i per tant només tenim l’opció de confiar o no confiar.
Si vols saber-ho i no pares de donar-li voltes, pregunta-li, què hi pots perdre?
Si no t’agrada el seu comportament fes-li saber, si pel contrari, t’agrada molt quan et presta atenció i té aquests detalls amb tu, planteja’t si realment vols estar amb la teva parella o amb ell.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas