Menjar quan estic malament
olaaa,
quan estic xof lo q faig es fotrem fast-food (pizzes, burgers). en veritat no menjo tant malament cada dia i intento anar al gym mínim 1 cop a la setmana, peeeero quan estic sad no ho puc evitar. es com q em dono un mini plaer x compensar el mal rotllo. i llavors em sento mal, però alhora bé xq almenys em dono algo q em fa feliç 3 segons. q podria fer? en teoria volia menjar sa i anar al gym a tope, pero sempre caic xq no em passen coses guais i acabo menjant porqueries 💀💀
Laura Centellas

Hola, moltes gràcies per escriure'ns i explicar-nos el què et passa. Entenc pel que m'expliques que a vegades quan potser et sents trist o apagat, menjar certs aliments que t'agraden i gaudeixes et fa sentir millor. Fer-ho de forma espontània no té per què ser problemàtic, el que hauríem de fer és buscar alternatives com per exemple poder parlar amb algú del que et passa, explicar-ho a casa, als amics/gues, etc. Principalment perquè el menjar no soluciona el que et passa. Més enllà d'això recorda que hem de tenir una dieta equilibrada i variada i això vol dir que també podem menjar pizzes, hamburgueses i el que ens vingui de gust de tant en tant. L'únic que podem prohibir-nos és prohibir-nos algun aliment. Això també és menjar sa. A vegades oblidem que gaudir menjant, permetre's el que et ve de gust també forma part d'una alimentació sana juntament amb productes nutritius, equilibrats i variats. En definitiva, recorda que quan ens passen coses que ens fan sentir malament és important poder parlar-ho amb persones properes i de confiança, que ens puguin escoltar i recolzar. Estem aquí per al que necessitis i si vols, també et convido a seguir-nos a IG: @estimatbe. Una abraçada enorme!
La Laura Centellas