Quan? Com? I amb qui?
A vegades em pregunto, a quina edat seria correcte experimentar el sexe? com hauria de començar? a on podria fer-ho? i el
mes important, amb qui? es que vull provar pero no estic segura
Laura Centellas

Hola,
Totes aquestes preguntes te les has de fer a tu mateixa. Tot i que puguem sentir pressió per tenir relacions sexuals a una certa edat o d’una certa manera, és important escoltar què necessitem nosaltres, independentment del que ens diguin o del que facin les persones del nostre voltant.
També és important baixar les expectatives, les relacions sexuals les tenim per gaudir, per tant, quan sentis ganes de fer un petó algú o sentis desig sexual per alguna persona, deixa’t sentir i fes el que el cos et demana sempre que l’altra persona també vulgui. No hi ha una forma correcta, hi ha tantes formes de viure la sexualitat com persones hi ha el món. Busca la teva.
És normal sentir por o nervis. Sempre podem sentir-ho davant d’una cosa que és nova per nosaltres, desconeguda o que no hem experimentat abans. A mesura que coneguis més com és la teva sexualitat agafaràs més seguretat i sabràs millor com relacionar-te, però primer toca experimentar, descobrir, provar…
Pots començar per explorar-te a tu mateixa i jugar per conèixer el teu cos, la sensibilitat que tens, estimular-te a diferents llocs i de diferents formes i agafar més confiança amb tu i tenir més clar el què t’agrada i com t’agrada.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas