Pèl al melic
hola, aquest estiu he començat a notar que tinc bastant de pèl al melic. Ara ha empitjorat i esta a pitjor. Tinc un munt de pèl al melic. Ara a l'hivern me'l puc ocultar, però a l'estiu no sé com ho faré per anar a la piscina amb bikini, com he anat sempre. L'odio i me causa molta inseguretat. M'encantaria depilar-me'l, però no li vull dir a la meva mare de cap manera. He estat pensant durant molt de temps com fer-ho, però segur que no sortirà bé. Un dia vaig buscar a ChatGPT, com eliminar el pèl sense depilació, i vaig veure que posant-hi crema i exfoliant-ho, es possible. Fa temps que ho faig i no hi ha cap canvi. Se que ho hauria de normalitzar, que no passa res... Però es que no puc, no puc... NO vull tindren. De veritat que me'l vull depilar, però potser sera perillós o no ho faig bé i no hem vull arrisca. No se que fer!!!!!!!!!!!!!!
Laura Centellas

Hola, moltes gràcies per compartir aquesta situació amb nosaltres. En primer lloc, vull dir-te que estàs en una època de canvi i és totalment normal que aquests canvis físics a vegades ens generin dubtes i angoixa que a vegades es pot convertir en malestar o inseguretat. Evidentment, tothom té un cos diferent, amb coses que ens poden agradar més i altres menys, però hem de tenir molt clar que el nostre cos és únic i la manera que sigui millor és cuidant-lo i respectant-lo. Dit això, si creus que et fa sentir incòmode parlar-ho a casa sempre pot ser una bona opció perquè et puguin ajudar. No dubtis que la teva mare és una persona que segur que vol ajudar-te en tot el que pugui, en això també. Ella sempre serà millor opció que la intel·ligència artificial. Ves amb compte amb provar mètodes trets d'internet o que no estan proposats per professionals experts, poden ser perillosos. Recorda que estimar-nos tal com som és més senzill que canviar el nostre cos a voluntat i normalment condicionades a uns cànons de bellesa que ens exigeixen ser d'una manera concreta. Tenim dret a ser com som i a viure-ho amb felicitat i amor. Et recomanem que ho puguis parlar a casa i que, independentment de l'elecció, puguis abraçar i cuidar el teu cos sempre, sigui com sigui. Estem aquí per al que necessitis i si vols, també et convido a seguir-nos a IG: @estimatbe. Una abraçada molt gran!
La Laura Centellas