orgasme prostàtic
Bon dia,
Sóc un noi hetero però tinc curiositat en aquest tema. Vaig llegir que els orgasmes prostàtics són més intensos que els normals i m'agradaria provar-ho. Ho he intentat amb els dits i inclús emb vaig comprar un vibrador prostàtic molt bàsic, però no he pogut arribar-hi mai. He estat buscant informació per internet però no m'ha arribat a funcionar. He vist que hi ha juguets d'aquests amb moviment, els recomaneu?
D'altra banda no sóc gay, mai m'ha atret cap noi, per això em preocupa que senti aquesta curiositat i hagi arribat a aquest punt.
Moltes gràcies per tot!
Laura Centellas

Hola,
És fantàstica aquesta consulta! Ja que, com molt bé dius, hi ha molt estigma amb el sexe anal i més amb nois, sembla que només ho puguin practicar els homes homosexuals. I en cap cas és així, és meravellós que ens puguem beneficiar de tots els plaers que ens dona el nostre cos siguem nois, noies, heteros, homos…
La pròstata masculina és una zona que pot arribar a ser molt plaent. També és veritat que cada cos és diferent i funciona diferent, així que no tothom sentirà el mateix ni de la mateixa manera. Per començar, és important ubicar la pròstata. T’adjuntem una imatge:
Examen_rectal#/media/Archivo:Digital_rectal_exam_-_spanish.jpg
És important que vagis explorant i trobis la forma que et sigui més còmode o et provoqui més plaer (sigui amb els dits, amb un dildo, vibrador, amb l’ajuda d’una altra persona…). La zona anal no lubrica de forma natural, per tant, és molt important utilitzar algun lubricant i fer-ho amb calma i cura.
D’orgasme només n’hi ha un el que passa que pot venir de diferents llocs o la sensació pot ser diferent depèn de quina zona estimulis. Et recomanem que et masturbis com ho faries habitualment i quan estiguis més excitat comencis a explorar la zona de l’anus de diferents formes per anar explorant com ho sents i trobar la forma que t’agradi més, sigui masturbant-te alhora o amb algun joguet.
En quant els vibradors, cada persona ho sent diferent i té gustos diferents, hi ha qui els agrada més i hi ha a qui no. Has de provar-ho per saber-ho. T’adjuntem un vídeo on explica com estimular-ho:
MxXqzdUyw
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas