Sentiments d'atracció
Hola, desde que va començar el curs que hem sento atrapada per un nen de la meva classe. Però que ell no es fixa amb mi. Es molt guapo, pero jo potser no soc lo suficient per ell. m'agradaria saber la vostre opinió, perquè no sé que fer.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns i explicar-nos la teva situació!
Primer de tot, en què et bases per dir que “potser no ets suficient per ell”?
Cadascú és com és, i ningú és o no suficient per l’altre persona.
Tots som persones i tenim dret a ser estimades.
L’altre cosa és si hi ha atracció per part seva o no.
Això ho aniràs descobrint a mesura que t’hi vagis acostant.
Pots començar fent alguna mirada, si veus que et torna les mirades pot ser que hi hagi alguna mena de curiositat cap a tu.
Llavors pots provar de parlar-hi algun dia, avia’m com reacciona, si mostra interès o no.
També sigues conscient que cadascú de nosaltres té una personalitat en concret, pot ser que el noi sigui tímid, o extravertit, que li costi expressar el que sent o tot el contrari.
Per saber tot això és necessari un apropament.
T’animo a que comencis a apropar-te de manera amistosa, i llavors ja es veurà si ell també sent alguna cosa per tu.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas