Què puc fer? (Part 2)
Hoola, soc la noia que va escriure fa uns mesos dient que es creuava amb un noi, que hi havia mirades i que no m'atrevia a fer el pas...
Doncs bueno, segueixo igual... sense poder fer el pas...
Amb el noi seguim igual i sembla que per molt que vagin passant els dies, quan ens veiem ens seguim buscant...
La cosa és que no puc. Quan el tinc a davant em ve el pensament de saludar-lo però em faig enrere quan em venen al cap toootes les inseguretats :(
De veritat que vull conèixer-lo però sempre m'ha passat que les inseguretats em guanyen i moltes vegades m'he quedat amb ganes de fer alguna cosa... no vull que em passi el mateix amb ell, pero de veritat que quan el tinc a davant no puc i és una cosa que em frustra molt...
Algun consell siusplau... no vull quedar-me amb les ganes amb ell... és el primer noi que mostra aquest interès per mi durant tant temps i d'aquesta manera...
Gràcies pel que feu! :)
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Que interessant tornar a saber de tu i de la teva història 
Que et plantegis dir-li alguna cosa ja és un gran pas, continua pensant en com fer-ho i a motivar-te a tu mateixa.
Què pots perdre si li dius hola? O simplement li somrius?
Ell potser també es troba en la mateixa situació i té vergonya o alguna inseguretat.
També pots buscar alguna aliada, per exemple, una amiga que t’acompanyi en el trajecte, i quan us creueu, ella li pot donar un paperet amb el teu instagram o alguna nota.
Pensa alguna idea creativa que sigui més suau.
Al final, un cop facis el pas, si veus un feedback, t’ajudarà a continuar fent passos.
Primer un somriure, després un hola, i més tard qui sap, potser un: bon dia!
Espero haver-te ajudat i t’animo a continuar intentant-ho. Per a obtenir resultats diferents s’han de fer accions diferents, si no el més probable és que tot continuï igual.
Esperem tornar a saber de tu quan hagis fet un petit pas!
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas