Senyal o no senyal?
Holaaa, os volia explicar el que m'ha estat passant, la veritat estic una mica confusa. Desde l'any passat hi ha un noi de la meva classe que sempre, pero literalment SEMPRE em mira, però mai he parlat amb ell (osigui si, però super poc), normalment creuem mirades i avegades el veig que ja m'està mirant abans de que jo el mirés i quan jo el miro ell disimula i mira cap a un altre costat. La cosa és que fa una semana mes o menys el un dels seus millors amics em va dir que jo li agradava al noi aquest que sempre em mira i ho va dir molt convençut del que estaba dient. Dos dies després em vaig enterar de que s'anava a liar amb una altre noia d'una altra classe, em vaig quedar molt confusa i vaig pensar que no era suficient per ell. Ell em continua mirant però no sé si s'ha liat amb aquella noia, vosaltres creieu que de debò li agrado aquell noi i que era mentida lo de la noia??? O que no li agrado i que si que era veritat lo de la noia??? Creieu que lo de les mirades i lo del seu millor amic és una senyal d'algo??? També no sé si m'agrada, vull dir, que quan el miro i ell em mira sento un formigueig per la panxa, nse, també tinc por a ilusionar-me per després absolutament res. Vosaltres que opineu sobre el que he dittt, gràcieeeess.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Pel que dius, les mirades entre vosaltres són moltes, i molts cops, això és símbol de seducció o de que hi ha algun interès.
El fet de que el seu millor amic t’hagi dit que li agrades, pot molt ben ser que sigui veritat (incloent el fet de que us feu “miradetes”). De totes maneres, també podria ser una mentida, però perquè no donar-li un vot de confiança? Si després és mentida ja t’ho trobaràs i ja miraràs de solucionar-ho d’alguna manera.
El fet de que ell s’enrotlli amb una altre noia no vol dir que li deixis d’agradar, potser no veu possibilitats amb tu i per això prova amb altre gent, no ho sabem.
Si sents el formigueig quan el mires podria ser que t’agradés, però això només ho saps tu.
Si vols saber si realment li agrades pots començar a parlar amb ell cara a cara, o si et fa molta vergonya pots començar a parlar-hi per xarxes. Potser us coneixeu i us feu amics, més endavant ja es veurà si arribeu a alguna cosa més, però si no ho proves mai ho sabràs.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas