sucidi
hola, tinc un problema.. esque estic una mica malament..
vull dir: em sento sola, com si no tingues a ningu amb qui confiar, com si ningu mentengues... i un dia em vaig talla, no eren profunds ni res, eren com un primer intent, i tinc por de que me torni a passar. no vull parlarne d'aixo mab ningu: amb els meus pares no, ni amb els amics.., no em sento comoda.
es normal sentirme aixi?:
incomoda mab els pares al parlar de sexe o de coses importants ( de les morts del face de la gent que dona fotos despullades i que llavors els meus pares mu expliquen a mi... de sesexe, d'anorexia, de fuma, de discoteques, de beure alcol... ) es normal que quan pariem daixo em senti incomoda?
gracies!
un kiss<3
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. psicòloga d'Interpersonal. Doncs si que és natural que et sentis incòmode al parlar d'això. El que cal fer és no evitar aquests temes perquè es vagin fent més naturals de parlar a casa. Segurament amb moltes coses tindreu punts de vista diferents amb els teus pares, però es tracta de que escoltis la seva opinió i també puguis donar la teva. Escoltar la seva opnió també t'ajudarà a prendre decisions que hauràs de prendre tu!! Pel tema de sentir-te sola, pensa que no és cert que hi estiguis. Si et torna a passar això dels talls , és millor que demanis ajuda. Evidentment a la vida no sempre ens van bé els coses, és més, hem d'acceptar i aprendre a viure amb una mica d'incomoditat perquè és molt irrealista voler que tot ens vagi bé. Si fos aix´no aprendriem res de nou. Quan ens afrontem a reptes ia solucionar temes i a ser responsables de la nostra vida i del nostre malestar i mirem de fer-hi alguna cosa positiva és quan aconseguim bons resultats de les coses!!! Endavant!!! Eli Aulet www.interpersonal.cat