Al final d'una gran amistat??
Hola, mira doncs la meva situació esque jo tinc una millor amiga des de fa 8 anys però aquest any jo sento que tot canviarà perquè les dos fem castells i ens ho passem molt bé juntes però segurament l'any que bé jo no hi puc anar perquè he d'estudiar, però tampoc vull perdre la seva amistat perquè ja fa tants anys que per ami es com una germana, també heu d'entendre que vivim a dos comarques diferents i a llocs diferents que estan molt separats, però de moment la nostra amistat contínua però ami lo que m'agradaria és que no s'acabés mai però sé que algun dia ha de passar, però tampoc nose si estic preparada perquè això passi perquè amb ella he crescut tan com personal ment com socialment. I nose si estic preparada per lo que pugui passar🙃🙃
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Una amistat s’acaba quan una de les dues persones involucrades (o les dues) ho decideixen.
Hi ha moltes amistats a distància, tenim la sort de tenir internet i telèfon i es pot continuar mantenint el contacte.
Pel que dius, teniu una amistat especial, així que parla amb ella i explica-li la teva preocupació, segurament ella també voldrà continuar tenint contacte amb tu.
Està clar que no serà una relació tant estreta com abans, però el sentiment de millor amiga no se’n va un dia per l’altre, i menys si cuideu l’amistat.
Hi ha amistats molt fortes que viuen a distància, i potser no es veuen durant anys però continuen sent molt importants.
Que la distància no sigui un impediment.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas