Nose que fer
Hola.
Escric perquè ara estic molt confós que abans. Vaig escriure fa unes setmanes per demanar un consell sobre un noi que em tractava "malament". Resulta que una nit em vaig ratllar molt i vaig començar a plorar moltíssim i li vaig escriure al meu ex que en aquell moment era com el meu millor amic. Quan ja em vaig relaxar ell em va dir que si volia tornar amb ell i jo que en aquell moment estava malament i confós per l'altre noi li vaig dir que sí. L'endemà vaig quedar amb el noi que em tractava "malament" i resulta que no em tractava malament només feia broma. Ara mateix estic entre dos nois genials, sé que em convé més quedar-me amb el meu ex perquè no vam deixar-ho per cap problema greu només que ell no estava preparat perquè no hi havia sortit de l'armari i no volia fer-me mal, però ara ja si té les coses clares i vol tornar-ho a provar. L'altre noi té cinc anys més que jo, però em tracta bé. ¿Què podria fer?
Sé que no m'he explicat molt bé, però estic fatal i no sé què fer.
Moltíssimes gràcies!!!!
Laura Centellas

Hola consultor!
Gràcies per escriure’ns!
Malauradament no hi ha cap resposta concreta ni correcta per els embolics amorosos. Pel que dius, vas tornar amb el teu ex només perquè estaves en un moment de vulnerabilitat, i quan vas descobrir que el noi que et tractava malament només feia broma te’n vas penedir d’haver tornat amb el teu ex.
Semblarà una frase de cançó però suposo que aquí el més important és escoltar al teu cor, però no només al teu cor sinó també al teu cap.
Què vols per la teva vida? Què sents quan estàs amb cada un d’ells? Creus que en alguna de les relacions hi ha algun comportament tòxic? Creus que en la relació amb diferència d’edat hi ha rols de poder? Amb qui t’imagines un futur? Vols un futur amb ells o només és una cosa temporal?
Totes aquestes preguntes i moltes més et poden ajudar a aclarir-te una mica.
D’altra banda, si tens prou confiança amb un dels nois en qüestió, sempre està molt bé poder parlar del que et passa, potser serà una conversa difícil però segur que en trauràs molt profit.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas