AMICS:3
Bueno, soc una noia de 14 anys, soc molt timida i avegades la gent no veu el que verdaderament sóc. Abans era una marginada, no tenia amics.. pero ara ja en tinc i alguns son mes populars, el que passa es que tots o casi tots fumen i tot aixoo... i moltes vegades per exemple per carnaval ens vem trobar a gent i tothom parlava amb tothom i jo no... ja vaig anar una vegada al psicoleg pero ara ja no hi vaig perque els meus pares ja no mi volen portar diuen que es gasten molts diners i aquestes coses i que ja no ho necessito perque tinc amics.
Esque avegades hem sento malament i l'únic que vui es anar-me'n d'allà.. imagineu-se a la festa major!!!
Gràcies:)
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que segur que has fet molts canvis epr tenir amics , que no han vingut perquè si. Segur que els canvis que expliques és perquè a la teràpia vas aprendre a afrontar situacions noves i per això has obtingut bons resultats. Entenc que encara sentis vergonya, és natural!!! Però si segueixes amb els passos que has anat fent i recordant el que vas fer a teràpia aconseguiràs nous canvis. Aprofita que ja vas anar a teràpia, ara el canvi està a les teves mans!!! Així és la unica manera com s'aconsegueix el que un vol, afrontant-se a nous reptes i anar veient com et motives i agafes confiança. Ets tu mateixa qui et canviarà!!Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat