Nooiaa
No estic a gust amb el meu cos i per això no agrado els nois.
He intentat de tot fer dieta però he aguantat menys de 1 setmana.
He inclus dexar de menjar nomès e perdut un parell de kilos però estic igual .
Necesitu que m'ajudeu..
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Tens raó, la paciència i la constància són dos grans amics per a mantenir canvis, i a vegades ens fan la guitza! El tema de deixar de menjar no és la millor solució, tot al contrari! Les conseqüències són molt dures i no crec que cap noi es mereixi que et posis malalta i tu mateixa tampoc tu mereixes! Ens hem de tractar bé a nosaltres mateixos. Et diría que si vols fer dieta la clau està en menjar sa, equil.librat, fer exercici, 5 àpats al dia, etc. Si entres al fòrum d'alimentació et poden assessorar molt més! Per altra banda, a part de voler millorar aspectes nostres fins on sigui saludable per un mateix, fixa't també en totes les altres coses que tens i que et poden ajudar molt més en aconseguir està satisfeta amb tu mateixa i amb els altres. Jo estic segura de que el cos no és suficient per agradar-se a un mateix i als altres. Busca aquelles qualitats, que són els petits tresors que tots tenim que ens ajuden a sentir-nos bé i a mantenir relacions sanes i saludables! Endavant i ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga