nose que fer
Hola!
Fa temps que parlo amb una noia i ens hem vist un parell de vegades. Tenim moltes coses en comú i ens portm super be i hem tingut relacions sexuals i tot. El problema es que aquesta noia a vegades ''desapareix'' aixi perque si i em deixa de parlar pero despres al cap del temps em torna a parlar i com si no hagues passat res vol continuar parlant com abans. Sempre em diu que li agrado molt i que sent moltes coses per mi. Sempre li pregunto que si li pasa algo i em diu que no, que esta be.
El problema esta en que jo ja nose que fer, si enviarla a la merda, perdo per ser tant directe o que, perque que vingui despareixi i torni a venir crec que m'esta fent mes mal i crec que haig de prioritzar la meva salut mental per molt be que estigui amb ella.
EN fin es tot un lio i ja nose que fer pero m'esta afectant mes del que tindria que afectarme crec,
Gracies!!!
Laura Centellas

Hola consultor!
Gràcies per escriure’ns.
Pot ser que li hagis preguntat què li passa i simplement no li passi res, pot ser que només sigui la seva manera de ser o de funcionar, està acostumada a això i ho troba normal.
D’altra banda, també pot ser que ho faci per algun motiu, però segons ella “no li passa res” així que ens basarem en el que ella diu i li donarem un vot de confiança.
Ara bé, que a ella no li passi res no vol dir que tu hagis d’acceptar tots els seus comportaments, si aquests et fan mal.
El més important és que posis límits i siguis sincer, li pots dir en total claredat que això que fa no t’agrada i que et fa mal. Que si us plau et digui les coses clares i et comenti perquè desapareix de sobte.
Així li donaràs l’oportunitat d’explicar-se i llavors tu decidiràs si seguir amb la relació o no.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas