la millor amiga
bones!!
amb el meu ex vaig tenir problemes perquè tenia una millor amiga que es ficava al mig de la relació i intentava ficar-se més a sobre de lo normal del meu ex perquè volia algo amb ell però ell tampoc la aturava. Aixo em va fer molt de mal pero pensava que ho tenia superat. Tot i aixi, la meva parella actual ha fet recentment una millor amiga i la noia es simpàtica pero els veig molt units i se que deu ser normal i no hi ha res estany pero sento la por de que passi com anteriorment o que s'acabin agradant. No m'agrada gens sentir aquesta inseguretat cap a ella perquè m'ho fa passar malament i ho estic intentant treballar pero no es fàcil i a vegades no ho puc evitar. Algun consell per millorar-ho??
m'ajudarieu mogollón, graciesgracies🫶🏻🫶🏻
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
És molt normal que tinguis aquesta inseguretat després d’haver viscut una experiència similar en el passat. Tot i això, el teu nòvio no és el teu ex, i la seva millor amiga no és la del teu ex, així que són situacions diferents (encara que t’hi faci pensar molt).
Viure pensant que et deixarà per ella és molt frustrant i entenc aquests gelos infundats (que al final venen per records del passat).
Aquí lo important és que li expliquis a la teva parella la situació en la que et trobes. No parlo de dir-li “no m’agrada que tinguis millor amiga”, sinó explicar-li el que et va passar en el passat i que això et fa sentir insegura, que no és culpa seva però que si mai reacciones malament que sàpiga que és per això.
I per altra banda, és feina teva anar-t’ho treballant i anar-te auto observant per acabar canviant aquests pensaments per uns de més positius i que no t’estiguin menjant per dins.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas