Crec que me pillat d'una tia
Hola, soc una noia i tinc 13 anys (soc d finals d'any). No me liat mai amb ningú, no he tingut parella (apart de quan tens 5 anys i dius que tens nvio) i tal. Sóc primeta i de momentno estic gaire desenvolupada. En resum que soc bastant nena petita. Que passa, que crec q me enamoat d'unanoia, el problema es que la noia te 17 anys, i es lesbiana i tal, i molt segura d'ella, amb un munt d'amics i tal, pero se que lo nostre es impossible, no m'ho puc imaginar ni jo. I es molt desesperant, perq fa un temps estava desesperada pq a la meva vida no hi havia amor (no m'agradava ningu), i ara que per fi crec que si que me enamorat es d'una noia i es un amor impossible.
En resum, les mevves preguntes són:
-Com puc estar segurisima que estic enamorada d'ella (no ho see pq si penso en ella, tipo en la seeva cara i tal me fico nerviosa i me sento rara, tipo amb escalofrios i calenta i freda a la vegada, pero m'es impossible imaginarnos lianos i amb altra gent si q puc. se q es molt raro.)
-Alguna estrategia per lligar amb noies? (fins fa poc no sabie q ere bi (ara tampoc ho s del tot))
Laura Centellas

Hola,
Pel que expliques sembla que et poses nerviosa quan penses amb ella i això pot ser degut a moltes coses, com per exemple que t’agradi, però també que sigui una persona que admiris o que et provoqui respecte. Si dius que és impossible que passi res entre vosaltres i tampoc et pots imaginar que us enrotlleu, potser t’agrada, perquè t’agraden diferents aspectes d’ella, però no per enamorar-t’hi. Pensa què et vindria de gust compartir amb ella i si no et ve de gust compartir-hi res, segons com, el que sents és admiració.
Podem tenir el control sobre aquest enamorament, no és una cosa que passi i ja està, és a dir, si decidim tenir fantasies i recrear-nos amb la idea que aquella persona ens agrada, segurament apareixeran símptomes com nervis quan pensem en ella o la veiem, però si creiem que és una idea amb la qual ens agrada fantasiejar, però que mai acabarà passant res, podem triar si continuar recreant-nos amb aquesta idea o posar l’atenció a un altre lloc i segurament els nervis disminuiran.
Al final ningú millor que tu saps el que sents i el que pots arribar a sentir.
No hi ha una única forma per lligar. El més important sempre és ser un mateix i ensenyar-li a l’altra persona qui ets amb sinceritat, així almenys si li agrades a algú és per qui ets no pel que has volgut demostrar que eres.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas