extitacio
hola em dic marc i tinc un problema.Li vull intruduir el meu aparato sexual a la meva novia pero ella no vol que he de fer?
Laura Centellas

Hola,
En les relacions o en qualsevol pràctica sexual, SEMPRE hi ha d’haver consentiment de totes les persones implicades. Això significa que la persona ha de voler fer-ho i ha d’estar en plenes condicions per decidir-ho, per contra, es consideraria un abús sexual i si és amb penetració una violació i això significa cometre un delicte que té unes conseqüències legalment.
Per tant, el que has de fer és tenir en compte a les altres persones i respectar-les i només dur a terme aquelles pràctiques que totes les persones implicades tinguin ganes de dur a terme i de les quals hàgiu donat el consentiment anteriorment, és a dir, que hágiu acceptat que passin.
@psico_crisalbo
La Laura Centellas