DUBTES AMOROSOS !!!
Holaaaa,
em pregunto pq no tinc parella? no ho se, mai nhe tingut cap i ja tinc 16 anys i aquest any en faig 17. Veig com amics meus i amigues meves tenen novios o novies, no entenc pq ningu no es fixa en mi, ningu tonteja ni fa res pero nose pq. i al final penso que ningu es sent atret cap a mi? jo en algun cop m'he sentit atreta per alguna persona i avui en dia m'agrada un nen un any mes petit que jo i jo amb ell encara no, però si m'ha agradat algú ho he demostrat o almenys els altres no ho demostra, aquest noi en concret no ha demostrat res perquè ens estem coneixent. Realment a mi em sap greu, ja que també vull tenir parella, i en part tinc pressa, realment vull tenir algú que m'estimi d'una manera diferent dels meus familiars o amics i que no sigui del meu insti i menys de la meva classe.
Moltíssimes gràcies
Avui dia m'agrada un nen 09 d'un altre insti i espero que abans que sigui març siguem alguna cosa o parella.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
L’altre dia ens va escriure una altre persona amb la mateixa inquietud, “tinc 16 anys i no he tingut mai parella”, tal i com li vaig dir, encara que al teu voltant vegis que tothom té parella, no és realment així (és simplement que t’interessa tant que t’hi fixes més), i també dir-te que a vegades la gent està amb parella “per estar amb algú”, no perquè estan enamorats, així que Keep Calm!!
És normal tenir pressa, esteu en una edat on les hormones estan a flor de pell i teniu ganes de viure experiències noves, tot i això, com més t’obsessionis amb el tema més malament ho passaràs.
La clau és deixar fluir i que passi el que tingui que passar. Això no vol dir que si t’agrada un noi no intentis lligar-te’l, si t’agrada intenta parlar amb ell i descobrir coses de la seva vida. Abans d’una bona relació molts cops hi ha una bona amistat, així que des de la sinceritat i la curiositat està molt bé que t’interessis per ell.
Ara bé, si aquest noi no volgués res serio no passaria res, hi ha molts més nois al món i segur que acabaries trobant algú que et fes el pes i que fos recíproc.
Ets molt jove i tot està per venir.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas