tenir parella.
Tinc una pregunta, es normal desitjar tenir parella perquè totes les meves amigues tenen?? Es com q si que vull parella però em sento presionada a anar més ràpid perq la gent que m’envolta estan tots amb parella. I se q sóc molt jove i que encara no haug de perque tenir parella però em sento rara al no tenir res a explicar-li a les meves amigues quan em pregunten per la meva vida amorosa
Laura Centellas

Hola,
És habitual que per la pressió social tinguem ganes de fer coses, perquè no volem ser les diferents. Però això no vol dir que sigui el millor, ja que d’aquesta forma a vegades et pots sentir pressionada a fer coses que realment no et venen de gust.
L’important és que escoltis el que tu necessites i vagis al teu ritme, encara que sigui completament diferent el que fan les persones del teu voltant. Confia en el que tu sents i expressar-ho amb tranquil·litat. D’igual forma que els hi pots compartir a les teves amistats com et sents davant d’aquestes situacions i si no tens ganes que et facin aquest tipus de preguntes també els pots dir que no te les facin.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas