jijiji
hola, fa dies que penso amb un tema i crec que em podeu ajudar.
Sempre m’han agradat els nois, mai m’ha agradat una noia, però tampoc m’he tancat mai, es com que no m’ha pasat però si em pases doncs suposo que acceptaria.
La cosa es que fa un parell de dies, tot justa abans de nadal, una amiga meva dos anys menor, em va presentar a un altre amiga seva. I ns, crec q em va molar desd el primer moment. Des d’aquell dia, no em para de donar like a totes les xarxes socials i al pati sempre es posa aprop meu. I crec que a mi m’agrada, perquè quan queden dos minuts de classe sempre em vull arreglar i posar guapa perq veure a la noia al pati. Però alhora penso que potser el que m’agrada es agradar-li. No es q sigui una çregunta això però vull saver una opinio
Laura Centellas

Hola,
Poden ser les dues coses. Si dius que des del moment que la vas conèixer vas sentir que t’agradava, és probable que hi hagi alguna cosa d’ella que t’agradi o t'atregui. I poder pel fet de pensar que a ella poder li agrades, fa que encara li vulguis agradar més.
Pregunta’t: què tindries ganes de fer amb ella? Què hi vols compartir? Què és allò que t’agrada d’ella?
Pots fer el que sentis i a mesura que t’hi vagis apropant, aniràs veient què sents per ella i què tens ganes de compartir-hi. La incertesa també està bé.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas