CANVI DE VIDA
Hola bon dia, mira doncs ami lo que hem passa és que fa un any m'hen vaig anar a viure a Estamariu un poble molt petit. Però jo també trobo a faltar coses d'on vivia abans perquè jo faig castells però clar l'any passat vaig caure i vaig agafar por però després vaig decidir deixar de fer castells però no hem sentia bé sense fer castells i vaig tornar però aquest any tot a canviat molt perquè només hi puc anar un dia però ara ja hi podré anar dos però igualments crec que no serà el mateix. Però també trobo a faltar algunes coses d'on vivia abans. I nose que fer per deixar enrere tot
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
És normal sentir una mena de buidor o tristor després d’haver canviat de poble o ciutat, com en totes les situacions en les que “perdem alguna cosa”, passem una mena de dol per poder suportar aquest canvi. La teva vida ja no és la mateixa d’abans i això comporta un procés d’adaptació.
No tens perquè deixar la teva vida d’abans al 100%, pots conservar amistats via online, ja sé que no és el mateix però almenys tens aquest recurs per sentir-te connectada a on vivies abans.
Tot i això, és totalment normal que al cap del temps vagis creant una vida nova i vagis deixant enrere la d’abans, i no passa res, és la naturalesa de la vida, però no hi ha cap pressa, estigues tranquil·la al respecte.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas