Les amigues m'ignoren
Hola, em fa por perdre les meves amigues, però quan estic amb elles sembla que m'ignorin, elles estan parlant i jo només les escolto, i no vull interrompre la seva conversa, això em fa sentir sola i no sé que fer.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
És molt normal canviar d’amistats durant la infància, l’adolescència i fins i tot a la vida adulta.
Moltes vegades tenim amistats “de tota la vida” que com nosaltres, van creixent i agafant un camí o un tipus de personalitat que potser ja no encaixa tant amb nosaltres.
Si et sents desplaçada amb les teves amigues tens moltes opcions, però presentarem les 3 principals:
1.        Quedar-te igual que ara durant tot el curs (que com tu has dit, és un pal).
2.        Explica’ls-hi com et sents i preguntar què en pensen elles (aquí hi ha la possibilitat que la seva resposta no t’agradi, però almenys estareu parlant les coses d’una manera clara i sincera, o qui sap, potser et sorprenen i volen millorar la relació entre vosaltres).
3.        Anar-te allunyant i descobrir noves amistats en les que et sentis més inclosa i part del grup.
Com ja he dit, hi ha moltes més opcions que aquestes però potser aquestes són les que primer ens venen al cap, tu decideixes que vols per la teva vida i com la vols viure.
Molts ànims i una abraçada, prenguis la decisió que prenguis, totes estan bé i totes es poden modificar un cop preses.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas