Confusió
Helloooou,
Es que avui al menjador una nena del meu grup d'amigues ha plorat com per la cara, i després a la tarda han vingut ella i una més del grup a preguntar-me si jo em sentia bé. He dit que sí, però elles m'han dit si estava segura i he dit que a vegades no.
I més tard ningú volia anar a recollir una cosa que la segona s'havia deixat i he anat jo. Però després ha arribat ella amb l'altra i m'han dit que això no pot ser, que no puc fer sempre el que em diu la gent.
El problema és que ara no sé que fer, elles ja m'han jugat males passades i són bastant falses, però ara em sembla que m'estan ajudant i no sé si fer cas o no.
💖Adeu 🤍amores🤍 i gràcies mil💖
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Pot ser que estiguin sent falses o pot ser que no.
La confiança es guanya amb els actes, i pot ser que en el passat s’hagin portat malament. Això no vol dir que ara no vulguin fer les coses bé, potser tenen ganes d’arreglar les coses i millorar.
El meu consell és que acceptis aquesta ajuda i no els hi qüestionis les bones accions. Això si, com que en el passat ja t’han fallat, sigues molt conscient de què els hi dius i què no, potser ha de passar un temps perquè els hi confiïs tot al 100%. De moment, mentre es van guanyant la teva confiança, explica’ls-hi només el que creguis adient.
I si mai et tornen a fer mal tocarà demanar explicacions i solucionar-ho.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas