Necesito un consell profesional
Hola, us escric perquè fa unes setmanes vaig començar a parlar-me amb un noi. Al principi anava bé, però després va començar a enfadar-se per coses sense sentit com no trucar-li o escriure-li, jo sempre l'escric, però ell tarda moltíssim a respondre. No em tracta malament, però la seva actitud en algunes ocasions em ratlla una mica i em fa dubtar. També em diu coses bones com que m'estima molt que soc molt guapo i coses així, però en ocasions del dia puntuals, com si fos per interès (però no crec que sigui per això). Estic fet un embolic. ¿què puc fer? Perquè jo l'estimo moltíssim, però no sé sí és una bona influència, ja que també en una mica més gran que jo.
Gracies.
Laura Centellas

Hola consultor!
Gràcies per escriure’ns.
A vegades, quan hi ha molta diferència d’edat en una relació amorosa pot ser que es posin automàticament uns rols de poder.
D’altra banda, no tinc suficient informació per dir-te què és el que crec que passa. El que si et puc dir és que si sents que no et respecta i que et tracta malament, el primer que has de fer és posar límits.
Sé que a vegades costa posar límits i dir “per aquí no passo”, ja que tenim por a perdre l’altre persona perquè l’estimem molt, però d’altra banda, si posem límits i no els respecten, realment volem aquesta persona a la nostra vida?
És perillós estar en relacions que ens causen molt estrès ja que a la llarga és molt dolent per la salut mental, i fins i tot física.
D’altra banda, no sé exactament quin tipus de relació teniu, i quin nivell de dependència emocional hi ha, si veus que tens molta dependència cap a ell aquí tocarà fer una mica de desintoxicació i reestructuració de pensaments, pot ser que el tinguis molt idealitzat i per aquest motiu t’estigui fallant constantment.
Com ja he dit, no tinc prou informació, et plantejo varies teories i intenta esbrinar tu quina és realment la situació.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas